.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خیلی از اوقات بهترین هدیه در مناسبت های مختلف میتواند پول نقد باشد. بعضی افراد پول نقد را در قالب کارت‌های هدیه به دیگران هدیه میدهند. رمز کارت هدیه خود را نمی‌دانید؟ / این مطلب را بخوانید
خیلی از اوقات بهترین هدیه در مناسبت های مختلف میتواند پول نقد باشد. بعضی افراد پول نقد را در قالب کارت‌های هدیه به دیگران هدیه میدهند.(ادامه)
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از تمدید یک هفته‌ای برای دریافت سود سهام عدالت متوفیان در سال ۱۴۰۲ خبر داد. فرصت دریافت سود سهام عدالت متوفیان در سال ۱۴۰۲ تمدید شد
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از تمدید یک هفته‌ای برای دریافت سود سهام عدالت متوفیان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.(ادامه)
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند. وراث متوفیان برای دریافت سهام عدالت زودتر اقدام کنند
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند.(ادامه)
مدیر پشتیبانی و راهبری عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث و افزایش زمان‌بندی این فرآیند خبر داد. جزئیات افزایش زمان‌بندی انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث اعلام شد
مدیر پشتیبانی و راهبری عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث و افزایش زمان‌بندی این فرآیند خبر داد.(ادامه)
محمد رستمی‌صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی جهت اجرای حکم ۱۵ سال حبس، راهی زندان شد. ابربدهکار بانکی وارد زندان شد
محمد رستمی‌صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی جهت اجرای حکم ۱۵ سال حبس، راهی زندان شد.(ادامه)
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند. برای انتقال سهام عدالت متوفی به وراث چه باید کرد؟
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند.(ادامه)
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد. اعلام جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون سابق وزیر راه و شهرسازی بعنوان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر منصوب شد. مهدی عبوری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر شد
شمال نیوز : معاون سابق وزیر راه و شهرسازی بعنوان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر منصوب شد.(ادامه)
محرمیان گفت: در برنامه هفتم مقرر شده بانک مرکزی چک‌های کاغذی را جمع کند و تنها باید از چک الکترونیک استفاده شود. چک کاغذی حذف می‌شود
محرمیان گفت: در برنامه هفتم مقرر شده بانک مرکزی چک‌های کاغذی را جمع کند و تنها باید از چک الکترونیک استفاده شود.(ادامه)
 مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند.

مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند ....(خبر)
مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند. (ادامه)
یک زن و شوهر بی رحم که با تبر از یک راننده تاکسی اینترنتی زورگیری کردند، درباره ماجرای آن شب ترسناک اعتراف کردند. اعترافات یک زوج بی‌رحم که از راننده تاکسی اینترنتی زورگیری کردند
یک زن و شوهر بی رحم که با تبر از یک راننده تاکسی اینترنتی زورگیری کردند، درباره ماجرای آن شب ترسناک اعتراف کردند.(ادامه)
سخنگوی وزارت صمت گفت: بانک‌ها باید بابت ۵۰۰ میلیون تومان پول مسدود شده به متقاضیان خودروهای وارداتی سود کوتاه مدت بپردازند. اختصاص سود به متقاضیان خودروهای وارداتی که پول خود را بلوکه می کنند
سخنگوی وزارت صمت گفت: بانک‌ها باید بابت ۵۰۰ میلیون تومان پول مسدود شده به متقاضیان خودروهای وارداتی سود کوتاه مدت بپردازند.(ادامه)
به گفته کارشناسان با حساب وکالتی تقاضا‌های کاذب برای خرید خودرو حذف و تقاضا‌ها واقعی‌تر می‌شود؛ بدین شکل تا حدودی می‌توان مانع از شکل‌گیری دلالی‌ها همانند سابق شد. حساب وکالتی، تقاضای کاذب در قرعه‌کشی خودرو را از بین می‌برد؟
به گفته کارشناسان با حساب وکالتی تقاضا‌های کاذب برای خرید خودرو حذف و تقاضا‌ها واقعی‌تر می‌شود؛ بدین شکل تا حدودی می‌توان مانع از شکل‌گیری دلالی‌ها همانند سابق شد.(ادامه)
۸ خودروی جدید سایپا سال آینده وارد بازار می‌شوند
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در سال آینده برای اولین بار ۸ خودروی جدید سایپا شامل ۳ محصول تجاری و ۵ محصول سواری به بازار عرضه خواهند شد.(ادامه)
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: فرایند ثبت و درخواست، صدور چک دیجیتال، انتقال و نقد کردن آن به صورت الکترونیک قابل انجام است.

جزئیات صدور و نقد کردن دچک یجیتال تشریح شد
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: فرایند ثبت و درخواست، صدور چک دیجیتال، انتقال و نقد کردن آن به صورت الکترونیک قابل انجام است. (ادامه)
شمال نیوز :  استان های تهران، اصفهان و آذربایجان شرقی بیشترین تسهیلات صادراتی را دریافت و استان مازندران در کنار استان هایی چون سیستان و بلوچستان و ایلام دارای سهم صفر از دریافت تسهیلات صادراتی می باشد . سهم مازندران از تسهیلات صادراتی صفر است ! / قرارگرفتن نام مازندران در کنار استان های محروم سیستان و بلوچستان و ایلام !
شمال نیوز : استان های تهران، اصفهان و آذربایجان شرقی بیشترین تسهیلات صادراتی را دریافت و استان مازندران در کنار استان هایی چون سیستان و بلوچستان و ایلام دارای سهم صفر از دریافت تسهیلات صادراتی می باشد .(ادامه)
شمال نیوز : غلامرضا سلیمانی امیری در دولت سیزدهم نیز ، به عنوان رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابقاء شد. رئیس کل مازندرانی بیمه مرکزی ایران ابقا شد + بیوگرافی
شمال نیوز : غلامرضا سلیمانی امیری در دولت سیزدهم نیز ، به عنوان رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابقاء شد.(ادامه)
سبز شدن تالار شیشه‌ای مازندران
میزان معاملات و تراکنش‌های بورس مازندران صعودی شده است.(ادامه)
سود سپرده بانکی 100 میلیون تومان چقدر می‌شود؟
شمال نیوز: درحالی که بانک‌مرکزی سقف سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری با سررسید یکساله را 16 درصد تعیین کرده، اما همچنان مشتریان قادرند با ...(ادامه)
«علی دیواندری» و همدستانش به زندان رفتند
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: پنج محکوم پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور به زندان معرفی شدند.(ادامه)
حکم اعدام برای سلطان طلا و خودرو و همسرش/ صدور حکم 2 نماینده مجلس و مدیران سابق سایپا /رأی دادگاه ۲۱ نفر از متهمان پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد / حکم تخلیه برای تمامی قراردادهای اجاره‌ای که موعدشان گذشته صادر نمی‌شود.... (خبر)
(ادامه)
حکم اعدام برای سلطان خودرو و همسرش
سخنگوی قوه قضائیه از صدور حکم اعدام برای سلطان خودرو و همسرش خبر داد.(ادامه)
برای صندوق سرمایه گذاری نیاز به کد بورسی نیست
(ادامه)
جزئیات فساد در بانک ملت از زبان نماینده دادستان
امیرقهرمانی نماینده دادستان در پرونده بانک ملت، به تشریح جزئیات وقوع فساد در این بانک پرداخت.(ادامه)
سرنوشت نامعلوم ۲هزار سپرده بالای یک میلیارد تومان موسسه ثامن‌الحجج/ سپرده گذاران: پولمان را نمی دهند / اموال موسسه ثامن الحجج باید به صورت عقلانی بین طلبکاران تقسیم شود / پروسه تسویه حساب عملا با ریخت و پاش‌های متوالی و حیف و میل اموال ....(خبر)
(ادامه)
حال و هوای بانک ها نوروزی شد
شبکه بانکی از امروز (شنبه) با افزایش سقف پرداخت در دستگاههای خودپرداز به استقبال نوروز رفت تا هموطنان در این روزها بتوانند در شبانه روز تا 500 هزار تومان از حساب های خود برداشت کنند.(ادامه)
قیمت ارز مسافرتی بالا رفت
ارز مسافرتی بدون کارمزد امروز ۱۲ هزار و ۵۸۴ تومان فروخته شد.(ادامه)
قیمت ارز مسافرتی امروز چند؟
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۳ هزار و ۵۲۰ تومان اعلام کرده اند.(ادامه)
قیمت ارز مسافرتی امروز ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۴ هزار و ۳۹۱ تومان اعلام کرده اند.(ادامه)
قیمت ارز مسافرتی امروز ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۴ هزار و ۴۷۷ تومان اعلام کرده اند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.